Kaviczky logo

Hatékonyan ápol, természetesen kényeztet.

Kövessen minket!

  →     →   Szolgáltatások, amikből nem kérünk
h

Szolgáltatások, amikből nem kérünk

Mi tudjuk, milyen spa-kezelésre vágynak a vendégek egy hotelban. Tudjuk, mi kell ahhoz, hogy egy wellness-pihenés igazi kényeztető élmény legyen. Az évek során rengeteg értékes tapasztalatra tettünk szert ezen a téren, bátran állítjuk: a hotelek szakértői vagyunk! Azt is látjuk, tapasztaljuk (néha szó szerint a saját bőrünkön), hogy sok esetben a hotelek szolgáltatása nem kínál valódi élményt. Hoztunk nektek néhány példát.

Bemutatunk nektek néhány olyan esetet, amikor az élményből rémálom lett! A célunk nem a lejáratás, hanem az, hogy ilyen esetek ne forduljanak elő másokkal. Az esetek nem a velünk együttműködő szállodákban és nem Kaviczky-kozmetikusokkal történtek meg. (A neveket természetesen megváltoztattuk!)

 

Andrea 47 éves grafikus. A férjével egy romantikus kényeztető hétvégét akartak eltölteni egy wellness-hotelben. Andrea bejelentkezett egy spa-kezelésre, de sem a recepción, sem a kezelés előtt nem mondták el neki, hogy mire számítson. Gyanútlanul ment be a kezelőbe, ahol a terapeuta köszönés helyett csak odavakkantotta: gyűrű. Andrea nem értette a dolgot, és udvariasan visszakérdezett. Válaszul egy fölényes kioktatást kapott. – Nálunk a masszázshoz hozzátartozik a kézmasszázs is, a gyűrűje meg útban van. Vegye le! Mondanunk sem kell, Andrea megalázottnak érezte magát, és alig várta, hogy végre elszabaduljon a barátságtalan helyről.

Andrea személyesen írta meg nekünk a történetét, miután egy másik hotel Kaviczyk-kozmetikusától olyan kezelést kapott, amely tényleg élmény volt. „Kedves és segítőkész volt a terapeuta, maximálisan rám figyelt. Akkor döbbentem rá: ezt így is lehet?”

 

 

Csilla 32 éves személyi edző. Amikor szakított a barátjával, úgy gondolta, egy wellness-hotelben regenerálódik kicsit. Szerette volna magát szépnek és vonzónak érezni, ezért bejelentkezett fodrászhoz, manikűrre és kozmetikai kezelésre is. Csilla igényes és tudatos vendég. Tudni akarta, milyen kozmetikumokkal kezelik majd, ezért kérte a terapeutát, mutassa meg neki. - Ó, hát mindenféle jóval – jött a válasz.

 – De mégis, mivel?

– Ezekkel itt – mutatott körbe a terapeuta.

– Megmutatná, hogy konkrétan melyikkel?  

– Ez nem a vendég dolga. Tudom, hogy mit csinálok – mondta akkor már indulatosan a kozmetikus.

- Szerintem pedig igenis az én dolgom, hogy a bőrömre milyen terméket használ. Köszönöm, nem kérem a kezelést és nem vagyok hajlandó kifizetni, amit nem is vettem igénybe.

 

 

A legdurvább esetről Adél mesélt nekünk. Mi magunk sem akartunk hinni a fülünknek. Adél 40 éves és pénzügyi vezetőként dolgozik. Két barátnőjével együtt egy kis lazulásra vágytak, ezért befizettek egy szálloda csomagajánlatára, amelyben szerepelt a csokoládés öröm-masszázs is. Gondolták, kipróbálják, hiszen sokat hallottak már a csokoládés-masszázsról. Amikor megkérdezték, hogy mit is takar a kezelés, azt a választ kapták, hogy nagyon  jót tesz a bőrnek és örömöt ad. Az első meglepetés akkor érte Adélt, amikor arra kérték, teljesen vetkőzzön le, és csak az ott kapott lepedőt tekerje magára. Majd hasra kellett feküdnie és megkezdődött a masszázs. Adél ekkor már kifejezetten kellemetlenül érezte magát. Majd amikor egyre intimebb területeken érintette meg a terapeuta, kérte, hogy hagyja abba. A terapeuta pedig értetlenül állt a helyzet előtt. Hiszen – mint mondta – az öröm-masszázs kifejezetten az intim területekre irányul. Adél felháborodott a hallottakon. Hát még azon, amikor kiderült, kifejezetten a vendégek részéről volt igény ilyen „kezelésre”.    

 

 

Ha egy hotelben Kaviczky-kezelést veszel igénybe, biztosan állíthatjuk: nem kell ilyen helyzetekre számítanod. Mert mi a hotelek szakértői vagyunk, pontosan tudjuk, hogy mire van igénye a vendégnek. Udvariasságra, odafigyelésre, kényeztetésre és a pihenés élményére. Mi ezt nyújtjuk! Keresd kedvenc wellness-hoteledben is a Kaviczky-élményt!